رئیس دانشگاه کاشان: توسعه کشور با حضور ۹۰ درصدی مردم در پای صندوق های رأی رقم می خورد

۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵ کد : ۶۷۴۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۷۳۷
رئیس دانشگاه کاشان: توسعه کشور با حضور ۹۰ درصدی مردم در پای صندوق های رأی رقم می خورد

 

رئیس دانشگاه کاشان شرکت آحاد مردم به خصوص دانشگاهیان در دو انتخابات پیش رو شورا و ریاست جمهوری را لازم دانست و گفت: اگر مملکت ما روزی بخواهد توسعه پیدا کند و مدیران کارآمدی داشته باشد زمانی خواهد بود که حداقل 90 درصد واجدین شرایط پای صندوق های رأی حاضر شوند.

 

دکتر عباس زراعت در جمع خبرنگاران با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری که در سخنرانی ابتدای سال فرمودند که هیهات که در انتخابات شرکت نکنیم اظهار داشت: بنابراین همه ما وظیفه داریم برای تعیین سرنوشت کشور مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کنیم.

 

وی عدم حضور افراد واجد شرایط در پای صندوق های رای را به ضرر کشور دانست و خاطر نشان کرد: دانشگاهیان همواره یکی از تاثیر گذارترین اقشار جامعه هستند و باید در راستای تبیین حضور حداکثری جامعه و دانشجویان و جوانان تلاش داشته باشند.

 

رئیس دانشگاه کاشان از قشر دانشجو و فرهیخته دانشگاه خواست با آگاهی و بصیرت در پای صندوق های رای حاضر شوند.

 

دکتر زراعت از اعلام آمادگی دانشگاه کاشان برای برگزاری جلسات مناظره برای کاندیداهای شوراها خبر داد و افزود:  دانشگاه کاشان آمادگی دارد تمام افرادی که بخواهند در این زمینه ها فعالیت کنند امکانات لازم در اختیار کاندیداهای شورا برای برگزاری جلسات مناظره و معرفی عملکرد و فعالیت هایشان قرار دهد.


نظر شما :