توسعه دانشگاه با تعامل و همدلی مجموعه کارکنان تحقق می یابد

۰۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۲۴ کد : ۶۸۵۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۸۳
توسعه دانشگاه با تعامل و همدلی مجموعه کارکنان تحقق می یابد

رئیس دانشگاه کاشان گفت: تمام مجموعه دانشگاه اعم از استاد، کارمند و دانشج وباید با همدلی و اتحاد و بدون توجه به جناح بازی و سیاسی کاری در راستای رشد و بالندگی دانشگاه و کشور تلاش کنند.

دکتر عباس زراعت در نشست صمیمانه با پرسنل انتظامات دانشگاه از تلاش های پرسنل انتظامات این دانشگاه در جهت تامین امنیت وبرقراری آرامش و نشاط  در محیط دانشگاه قدردانی کرد و افزود: پرسنل حراست و انتظامات رسالت های سنگینی بر دوش دارند که باید از این افراد که در راستای اعتلای دانشگاه و برقراری فضای امنیت و آرامش در محیط دانشگاه تلاش دارند قدردانی شود.

وی به رشد ارتباطات بین المللی دانشگاه اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه حدود 500 دانشجوی خارجی در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند و همچنین سفر محققان و اعضای هیات علمی دانشگاه های خارجی برای تبادلات علمی و انعقاد تفاهم نامه های بین المللی، فراهم کردن فضای مناسب و برقراری امنیت در دانشگاه وظیفه کارکنان انتظامات  است.

رئیس دانشگاه کاشان از حضور گسترده مردم به خصوص دانشگاهیان در انتخابات قدردانی کرد و اظهار داشت: این انتخابات با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تاثیر بسزایی در ارتقاء جایگاه دینی و ارزشهای اخلاقی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی داشت که باید در حال حاضر همه دست به دست هم داده و برای سربلندی نظام و رشد و بالندگی کشورمان تلاش کنیم.

دکتر زراعت رشد آموزش عالی در دولت تدبیر و امید را مثبت ارزیابی کرد و افزود: ارتقاء علمی کشور از رتبه  21 به رتبه 17، کسب رتبه یک علمی ایران در منطقه، رشد 16 برابری محصولات دانش بنیان و غیره از جمله افتخارات چهار ساله دولت تدبیر و امید بوده است.

وی همچنین به رشد افتخارات دانشگاه طی این مدت اشاره کرد و اظهار داشت: قرار گرفتن دانشگاه کاشان جزء 10 دانشگاه برتر، قرار گرفتن در ردیف سطح دو دانشگاه های کشور،کسب رتبه نخست آزمایشگاه مرکزی این دانشگاه، معرفی چهار دانشمند بین المللی ، کسب رتبه دوم پژوهشی این دانشگاه و معرفی این دانشگاه به عنوان پنج دانشگاه برتر در جذب دانشجویان خارجی و تخصیص 100 درصدی اعتبارات در این چند سال اخیر همه از افتخارات این دانشگاه در این دولت بوده است که تمام این موفقیت ها و افتخارات مرهون تلاش و زحمات یک یک کارکنان دانشگاه است که جای تقدیر دارد.

مدیر حراست دانشگاه کاشان نیز در این نشست واحد انتظامات را به مانند چشم و گوش مجموعه ذکر کرد و گفت: مجموعه کارکنان انتظامات این دانشگاه در راستای حفظ امنیت و برقراری فضای امن و آرام در محیط دانشگاه با تمام توان تلاش می کنند که از تلا شهای آنها قدردانی می شود.

امیر حسین حاجی اکبری انضباط کاری، قانون مداری، اخلاق محوری، برقراری نظم و امنیت را از جمله وظایف کارکنان انتظامات عنوان کرد و افزود: کارکنان انتظامات باید وظیفه شناس بوده و رسالت خود را به نحو احسن در محیط دانشگاه انجام دهند.

وی به برخی مشکلات کارکنان انتظامات دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: جذب و استخدام کارکنان انتظامات، محاسبه مازاد کاری و ارتقاء سختی کار پرسنل انتظامات را از رئیس دانشگاه خواستار شد.

در این مراسم مسئول انتظامات دانشگاه نیز گزارشی از فعالیت های پرسنل انتظامات این دانشگاه را ارائه کرد.

در پایان این مراسم از پرسنل فعال انتظامات دانشگاه قدردانی شد.


 


( ۲ )

نظر شما :