راهیابی شش دانشجوی دانشگاه کاشان به مرحله کشوری سی و دومین جشنواره قرآن و عترت

۰۴ تیر ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۹ کد : ۶۹۴۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۷۱۰
راهیابی شش دانشجوی دانشگاه کاشان به مرحله کشوری سی و دومین جشنواره قرآن و عترت

مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان از راهیابی 6 دانشجوی این دانشگاه به مرحله کشوری  سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور خبر داد.

حجت الاسلام شیخ زاده گفت: در مرحله منطقه ای سی و دومین جشنواره سراسری قرآن کریم دانشجویان خانم ها محدثه زارع یزدی در رشته آشنایی با تفسیر و حدیثه علی میرزایی در بخش احکام و آقای سعید فیروزه در بخش مفاهیم نهج البلاغه توانستند به مرحله کشوری مسابقات دست یابند.

وی اظهار داشت: همچنین در بخش حفظ خانم سمیه مسعودی نیا (حفظ کل) و خانم زهرا نطقی (حفظ ده جزء) و آقای هادی حیدری (حفظ 20 جزء) از دیگر راه یافتگان به مسابقات کشوری از دانشگاه کاشان می باشند.

مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد:  این جشنواره بزرگترین جشنواره دینی و مذهبی دانشجویان کشور است که هدف از برگزاری آن، ترویج و پشتیبانی از فعالیت های دینی و قرآنی در دانشگاه های سراسر کشور می باشد.

وی اظهار داشت: مرحله منطقه ای بخش معارف شامل ۸ رشته (مفاهیم نهج البلاغه، پرسمان معارفی، احکام، آشنایی با ترجمه و تفسیر، آشنایی با احادیث اهل بیت، آشنایی با سیره معصومین، مفاهیم صحیفه سجادیه وحفظ موضوعی) با حضور بیش از ۱۸۰۰ برگزیده مرحله دانشگاهی، در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ به صورت همزمان در ۳۱ دانشگاه مادر هر استان برگزار شد.
مرحله کشوری این مسابقات  شهریورماه امسال در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار می‌شود

 

 

 


نظر شما :