اداره اموال و انبار
انبار:
امور حسابداری انبار:
مهدی کرمانی
مسئول انبار:
حسن طحانی
2258 591 0361
انباردار فنی:
رضا ابراهیمی
2548 591 0361
انباردار مرکزی:
سیدمرتضی سعادتدار
2541 591 0361
امنای اموال:
ردیف
|
نام و نام خانوادگی
|
محل فعالیت
|
1 |
آقای محمد علی چاپی |
خانه عطارها |
2 |
آقای مهدی پور افشین |
امور عمومی |
3 |
آقای مهدی عطاری |
خانه فرهنگ |
4 |
خانم فاطمه سلمانی |
خوابگاه خواهران |
5 |
آقای محسن نیک نژاد |
پژوهشکده اسانس قمصر |
6 |
آقای سیدرضا انتظام |
مرکز رشد |
7 |
آقای علی اکبر امینی خواه |
خوابگاه برادران |
8 |
آقای اصغر دقیق |
دانشکده منابع طبیعی آران و بیدگل |
پست های سازمانی
- رئیس (کارشناس)
- کارشناس مسئول حسابداری اموال
- امین اموال
- کارشناس مسئول حسابداری انبار
- مسئول انبار
- انباردار
- انباردار
شرح وظایف:
رئیس اداره اموال و انبارها
Ø ثبت و نگهداری دفاتر اموال در رایانه و تنظیم فهرست کل اموال بر اساس منابع تأمین اعتبار و مراکز هزینه و اختصاص شماره برچسب برای کلیه اموال سازمان .
Ø تهیه گزارشات لازم جهت ارجاع به مراجع قانونی یا هیأت امناء .
Ø بررسی مسائل و مشکلات امنای اموال مراکز و ارائه راه حل های مناسب برای رفع آنها .
Ø تهیه دستورالعمل های لازم برای امنای اموال و نظارت بر اجرای صحیح مقررات مربوط به نگهداری ، فروش ، تحویل و تحول اموال .
Ø نگهداری اسناد مالکیت اموال منقول و غیرمنقول و هماهنگی جهت ثبت اسناد غیرمنقول به نام دولت جمهوری اسلامی ایران و بهره برداری موسسه و ارسال اصول اسناد مالکیت غیرمنقول به وزارت دارائی .
Ø نگهداری اوراق بهادار به نحو مناسب از قبیل ضمانت نامه ها، چکها و سایر اسناد تضمینی .
Ø کنترل و نظارت بر انبارهای موسسه و تأیید قبض انبار و صدور حواله انبار و نگهداری سوابق آن .
Ø نظارت بر انبارگردانی انبارهای موسسه به طور سالیانه و یا در مواقع لزوم و تهیه لیست کسری و اضافی انبار و پیگیری تا حصول نتیجه .
Ø پیگیری و جمع آوری فهرست اقلام غیرقابل استفاده ، اسقاط و از رده خارج موسسه جهت فروش و هماهنگی های لازم .
Ø نظارت بر انجام محاسبات واعمال کنترل لازم در خصوص قیمت گذاری اموال رسیده ،فرستاده و امانی
Ø بررسی وکنترل اسناد حسابداری مربوط به اموال خریداری شده و به روز نمودن تغییرات آن
Ø بررسی و کنترل صورت گردش موجودی انبار ها و همچنین مصارف انبار ها
Ø ارائه طریق و انجام محاسبات مربوط به دارایی های ثابت فروخته شده اسقاط یا بلا استفاده
Ø تهیه فرم ها و دستورالعمل های لازم برای امور داخلی امور مالی .
Ø الصاق برچسب بر روی اموال و فرم 16روی محل های مناسب در سطح موسسه .
Ø نگهداری پرونده برای پرسنل اداره کل و مشخص کردن اقلام دریافتی .
Ø امضاء و تأیید تسویه حساب همکاران موسسه هنگام خروج از خدمت به هر دلیل .
Ø صدور قبض خروج کالا برای خارج نمودن کالا از موسسه یا بخش ها و ادارات .
Ø انجام سایر اموری که در چارچوب وظایف محول می گردد
حسابدارمسئول اموال
Ø نظارت و کنترل در زمینه اموال تحویلی به واحدها و روزآمد نمودن لسیت اموال تحویلی
Ø انجام محاسبات واعمال کنترل لازم در خصوص قیمت گذاری اموال رسیده ،فرستاده و امانی
Ø تهیه گزارش خریدها ی انجام شده و رسید انبار و کنترل گزارشهای مزبور
Ø انجام امور مربوط به صورت برداری و پلاک کوبی دارایی های ثابت بر اساس مقررات مربوطه
Ø صدر اسناد حسابداری مربوط به اموال خریداری شده و به روز نمودن تغییرات آن
Ø ارائه طریق و انجام محاسبات مربوط به دارایی های ثابت فروخته شده اسقاط یا بلا استفاده
Ø بررسی دارایی های ثابت به منظور"ذخیره کاهش ارزش دارایی" برای دارایی های صدمه دیده و غیر قابل استفاده در پایان سال مالی
Ø انجام محاسبه استهلاک دارایی های ثابت و پیگیری انتقال به موقع دارایی های در جریان تکمیل به حسابداری مریوطه
Ø بررسی صورتجساب های اموال رسیده و فرستاده از واحد های تابعه از نظر صحت ثبت و کنترل امضاء های امین اموال و حصول اطمینان از نظررعایت مقررات مربوطه
Ø همکاری در خصوص شمارش فزیکی موجودی انبار ها
Ø انجام سایر اموری که در چاترچوب وظایف محول می گردد
امین اموال
Ø ثبت مشخصات اموال ( مصرفی ، سرمایه ای ) در دفاتر مربوطه و ارائه اطلاعات موجود در دفاتر به رایانه .
Ø انجام امور مربوط به طبقه بندی و الصاق برچسب اموال در چارچوب ضوابط و مقررات ذیربط .
Ø تهیه فهرست اموال موجود در اطاقها و واحدها و نیز نصب و الصاق آن در اطاق مربوطه با هماهنگی واحدهای ذیربط .
Ø حفظ و نگهداری اسناد مالکیت املاک ، ساختمانها و وسایط نقلیه اعم از خودروها و موتورسیکلت .
Ø حفظ و نگهداری حساب اموال ( منقول و غیر منقول ) دانشگاه و ارائه به مقام مافوق در چارچوب ضوابط ذیربط .
Ø صدور برگه خروج کالا ( دائم و موقت ) و مراقبت در برگشت اموالی که موقتاً از دانشگاه خارج می شوند .
Ø انجام امور مربوط به نقل و انتقال اموال و صدور سند انتقال و اعمال در رایانه با هماهنگی مقام مافوق و واحدهای ذیربط .
Ø پیگیری و تلاش جهت دریافت گواهی عدم خلاف وسایط نقلیه دانشگاه با هماهنگی مقام مافوق و در چارچوب ضوابط ذیربط .
Ø تهیه و انعکاس گزارش اموال اسقاطی و مستهلک و حذف اموال از دفاتر مربوطه با هماهنگی مقام مافوق .
Ø انجام امور مربوط به کالاهای مرجوعی و با هماهنگی واحدهای ذیربط و در چارچوب ضوابط مربوطه .
Ø تهیه و انعکاس فعالیتهای انجام شده و مشکلات به مقام مافوق .
Ø انجام سایر اموری که در چارچوب وظایف محول می گردد .
حسابدار مسئول انبار
Ø بررسی صورت گردش موجودی انبار ها و همچنین مصارف انبار ها
Ø نظارت بر قیمت گذاری موجودی های انبارها ،رسید و حواله انبارو ...
Ø کنترل محاسبات قیمت گذاری رسید و حواله انبارها وحصول اطمینان از صحت ج